سلام
مشکل زانوی ( ضربدر ) X دارم. این مشکل بر عکس زانوی پراتزی هست. زانوها بهم چسبیده میشن و مچ های پا بر اساس درجه کم یا زیادی از هم فاصله میگیرند.
شاید خیلی ها بیان بگن بیکاری؟ مردم این همه بدبختی دارن برو چیزای دیگه که داری شکر کن باور کنین گوشم پره از این حرفا...
اونقدر مشکل تو زندگیم دارم و داشتم که تنها امیدم اینکه حداقل زانو هامو عمل کنم. برای دل خوشی خودم اشکاله؟ البته دکتر هم رفتم و بهم گفتن برای زانو تون فقط اونایی که خیلی شدید هستن رو عمل میکنیم ماله من یکمی بیشتر متوسطه اما حاد نیست.
این مشکل بخاطر ارث یا شکل قرار گرفتن بچه تو رحم هست. باور کنین خسته شدم از بس شلواری هایی پوشیدم که معلوم نباشه دلم خوشه یه شلوار تنگ بپوشم و بدم نیاد از پاهام.
نمی دونین چقدر گریه میکنم ای کاش حداقل پرانتزی بودم تا عمل کنم. متاسفانه نه خانواده نه خواهرم درکم نمیکنن اخه هیچ کدوم مشکل منو ندارن خسته شدم از دامن و شلوار گشاد.
همیشه وقتی کم سن تر بودم لباس کوتاه میپوشیدم نگاه به زانوهام میکردم میگفتم به خودم چرا اینطوریه پاهام؟ بعدا چند بار بد شکلی زانو سرچ کردم تا فهمیدم مشکلم اینه..اما خانواده میگن تمام فکرت اینه؟ برو ببین مردم چقدر بدبختن... باهاشون حرف زدم کامل توضیح دادم براشون حتی جلوشون گریه کردم. متاسفانه فکر میکنن چون ادم بیکاری هستم. سال اولمه پشت کنکور موندم ..اما اونقدر فکرم مشغوله که تمرکز ندارم..رو هیچ چیز..

بهم میگن که کل دنیا رو پاهات زوم نیست و ... من کاری به کل دنیا ندارم خودم به انداره کل دنیا فکرم مشغوله و براش عذاب کشیدم حتی مسخره هم شدم بهم گفتن فلانی وقتی راه میری پاهات از پشت مثه پرانتز برعکسه و خندیدن به راه رفتنم خب کی خوشش میاد عیبش رو بیان کنن؟
خیلی تمام و کمال راجبش خوندم و میدونم البته ترس هم دارم ولی امیدم به خوب شدن پاهام بیشتر از بدتر شدنشه .من سنم جوری نیست که با زانو بند و ورزش درست بشه رشدش رو کرده.. حتی اگر هم حالا حالا نتونم عمل کنم سعی میکنم در اینده شغلی داشته باشم تا بتونم حداقل یجوری هزینه رو بدم..
دوستان لطفا اگر کسی دکتر خیلی خوب در شیراز میشناسه چون من شهرستانم و اینکه درباره هزینه یا کسی که عمل زانو ایکس انجام داده..اطلاعاتی در اختیارم بذاره لطف زیادی میکنه.
متشکرم

مرتبط با مشکلات زانو:

من انحراف زانو به سمت داخل دارم

تجربیات شما در مورد عمل جراحی آرتروز زانو

تجربیات شما در مورد پارگی منیسک زانو و مراقبت های بعدی

معرفی دکتر فلوشیپ برای جراحی زانو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)