با سلام
حدود 2 ماه پیش واسه خاستگاری فردی معرفی شد که همسن بودیم. اول با تماس با خانوادشون به خاطر همسن بودن رد شدیم. من به صورت اتفاقی اسمشون رو تو اینترنت سرچ کردم و نسبت به چیزایی که تو پیجشون دیدم خیلی به فعالیتها و منش و ... علاقمند شدم. همون جا بهشون پیام دادم که یه بار هم که شده تفاوت سنی رو در نظر نگیریم و با خواستگاری موافقت کنید که موافقت کردند.

تو خواستگاری هم فهمیدم که انتخابم درست بوده ولی ایشون به دلیل اینکه من در موردشون سرچ کردم جواب منفی دادند و با اصرار من هم نظرشون فرق نکرد.

سوالم اینه که خانم ها واقعا تو این شرایط نظرشون برنمیگرده؟ آیا اصرار دوباره نتیجه میده؟ کلا خانم ها این دلیل رو بهونه میدونن یا نه؟

ممنون.


بیشتر بخوانید ...

از یه دختر نه شنیدم، بازم برم جلو یا بی خیال بشم؟

خواستگاری دوباره، تحقیر خواستگار و خانوادش نیست ؟

از نظر شما سماجت در خواستگاری از یه دختر پسندیده است ؟

برای خواستگاری دوباره اقدام کنم ؟

مرد بودن و پافشاری در خواستگاری تا چه حد؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)