سلام

من یه دخترم زیر 22 سال. لطف کنید اگه کامنت میدین، همه ی پست رو تا آخر بخونید و من رو با خوندن چند خط اول قضاوت نکنید.

تقریبا چند سالی میشه که خیلی به ازدواج و دوست پسر و این مسائل فکر میکنم. تا حدی که دیگه واقعا زندگیمو داره از هم میپاشونه فکر کردن به این مسائل . اصلا حوصله برام نذاشته . در حال حاضر هم امکان ازدواج ندارم و نه کسی عاشق منه، و نه من کسی رو دوست دارم !

دلم میخواد کلا ذهنم رو از اینجور مسائل پاک کنم، و به این موارد اصلا فکر نکنم. اما دقیقا عکسشه ... با وجود اینکه هیچ وقت نه دوست پسر داشتم و نه کسی رو هم دوست دارم، موقع نوشتن تکالیف دانشگاهی، حموم، ورزش، صحبت با دوستان و هر کار بی ربط دیگه ای به این چیزا فکر میکنم. یعنی اگه بخوام سرمو به کار دیگه ای هم گرم کنم بازم این فکرا تو ذهنم رژه میره!

میخوام برام مهم نباشه که دیگران راجع بهم چی فکر میکنن، ولی ناخودآگاه یا خودآگاه! سعی میکنم جلوی پسرا با دوستای دخترم بهتر رفتار کنم که پسرا ازم خوششون بیاد! یک موجود خیلی عجیب شدم که بعید میدونم نظیرش تو هیچ دختر دیگه ای پیدا بشه !
.

میخوام کلا این بحث "پسر" رو از زندگیم حذف کنم! چه طوری بهش فکر نکنم؟ لطفا بهم یه راهکار بدین :(

*لطفا خوندن نماز و قرآن و کتاب و رفتن به کلاس های متفرقه رو بهم پیشنهاد ندین. (به عنوان یه دختر که همیشه نمیتونم نماز بخونم و دوران عادت بیشتر اذیت میشم. قرآن هم میخونم) حتی کلاس های دخترونه هم برم ذهنم تا اینجا میره که با دختراش یه جور خوب باشم که ممکنه طرف منو به خواهرش معرفی کنه ! یعنی هرچیز بی ربطی رو تو ذهنم به این موضوع ربط میدم ! میخوام این اهمیت از چشمم بیفته...


بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)