سلام

دوستان میخوام اقایون کمک کنن لطفا

در محیطی کار میکنم که اکثر کارمنداش اقا هستند و فقط دو تا خانم هستیم. من مدیر یه بخشی ام و یکی از همکارام که روابط عمومی هست و دو تامونم مجردیم. کار مختلط نیست و تقریبا مشکلی با کار ندارم حقوقم هم متوسطه حدود یک و هشتصد.

محیط کار و رفت و امد برای من امنه و این بزرگترین مزیت کاره برام و تا حالا هم به خاطر این تحمل کردم. تنها چیزی که به شدت سوهان روح شده و بیشتر از همه من رو اذیت میکنه اون خانم و رئیسمون هست. کلا رئیسمون ادمیه که ثروت از باباش مونده براش و نظارت چندانی روی کار نداره.

سرپرست تولید شرکت و من اکثر فشار کار رو تحمل میکنیم و بارها و بارها گوشزد کردیم که اگر شرکت خودتون برای شما مهم نیست از ما انتظار نداشته باشین برای شما معجزه کنیم. هزار بار شده مشکلی در انجام و روند کار پیش اومده با کمک سرپرست حل کردیم و وقتی پیش رئیس میریم ایشون اصلا اصلا براشون مهم نیست. 

این یک طرف ماجرا. حالا طرف دوم؛

ریسمون متاهله و جوونه. و اون خانم هم دختر سالمی نیست. اکثر مواقع به هر بهانه ای در اتاق رئیسه و البته به خواست دو طرف ها. از صحبت نامتعارف گرفته تا نامناسبی در لباس و کلا یه مسایل مزخرف که گفتنش صحیح نیست.

من کارم رو دوست دارم و درامدم برام مهمه. چون کسی رو که سرپرستیم کنه ندارم. خیلی هم ادم مقیدی ام . ولی این مساله واقعا روح من رو ازار میده تا حدی که خیلی وقت ها گریه میکنم.

خیلی زیاد کارم به رئیس می افته و هر بار که مراجعه میکنم متاسفانه شاهد خلوت نا متعارف و صحبت ها و ایما اشاره و خیلی چیزهای دیگه که گفتنش اینجا صحیح نیست هستم. هم من و هم بقیه میبینیم ولی چون درامدمون از اونجاست همه خودمونو به ندیدن و ندونستن میزنیم.

میخوام راه حلی پیشنهاد کنید که بتونم به طریقی که هم خودم بد نشم و هم کارم رو از دست ندم این مساله رو حل کنم .


مرتبط :

آیا شما هم کار و کارفرما را به سمت خود می کشانید؟

از کارفرما به دلیل ندادن حق و حقوقم شکایت کردم

با کارفرمام تماس بگیرم برای فرصت دوباره؟

بیایم تجربیات خودمون و از اشتغال , محل کار و ... به اشتراک بذاریم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)