سلام...
قبلا یه سوال مطرح شده بود که اگه توبه کنم خدا منو میبخشه ؟
منم همچین سوالی دارم با این تفاوت که گناه من خیلی خیلی بزرگه و چند بار انجام شده و هر بار توبه کردم اما با بهونه های مسخره و گول زدن خودم دوباره انجامش دادم .
من گاهی حس میکنم خدا ازم خسته شده و دیگه کاری به کارم نداره گاهی هم خیلی جدی به این فکر میکنم که خودم رو بکشم و تموم شه این زندگی . من هیچ علاقه ای به انجام اون گناه ندارم اما به خاطر آرامش کسی دیگه مجبورم .
بچه ها میشه بگید خدا کسی رو که خیلی گناهکاره و هزار بار توبه کرده رو هم میبخشه؟ من خیلی دوسش دارم خدا رو .
میشه کارام رو فراموش کنه میشه تا الان برام ستار العیوب بوده حالا که بعد یه ماه گناه نکردن بازم انجامش دادم با اینکه بهش قول داده بودم دیگه انجامش نمیدم قول دادم که اگه باز اینکارو کردم هر کاری خواست باهام بکنه ولی الان باز اون کارو کردم بازم ستار العیوب و غفار الذنوب میتونه بمونه برام؟
میترسم از خدا من خیلی میترسم ازش فقط اون میتونه ازم انتقام همه ی کارامو بگیره با خودتون میگید اون موقع که داشتم گناه میکردم ازش نمیترسیدم و هر غلطی دلم خواسته کردم حالا یادش افتادم باید بگم اونموقع هم میترسیدم اونموقع هم خیلی میترسیدم کی فکرشو میکنه قبل گناه کردن آیت الکرسی بخونی و صدقه بدی ، میدونم باید به خودم بگم عجب لجنی شدم ، شما بهم نگید خودم میدونم .
میشه اگه قراره تاوان بدم این تاوانش فقط به خودم برگرده واسه کسی دردسر درست نشه تاوانش رو یواشکی بگیره بین خودم و خودش ، میشه به کسی نگه ؟
من چیزی نمیخوام ازش فقط همین. فقط میخوام بازم ببخشتم کاش میشد رفت بغلش و یه عالمه گریه کرد . من از زندگیم از خودم از همه خستم از حرفای بدون عملم از کارام از اینکه قسم خورده بودم و بازم کردم از همه چی خسته ام کاش میشد امشب که میخوابم دیگه بیدار نشم من واقعا خسته ام .
میشه برام دعا کنید این بار شما پا در میونی کنید ، اون بار تنهایی قول دادم این بار اما دیگه روم نمیشه .
اصلا نمیفهمم چرا باز رفتم سمتش . همش تو ذهنم میومد که قول دادم دیگه انجام ندم اما بازم رفتم همش خودمو گول میزدم و حالا باز مثه همه ی دفعه های قبل پشیمون شدم و این بار دیگه حتی نمیتونم به خدا بگم... بعضی وقتا حتی گناه رو توجیه میکنم و برای خودم انکارش میکنم که این اصلا گناه نیست .
من خیلی بیچاره ام

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)