سلام

من یه دختر زیر بیست سالم همین چند وقت پیش یه پست گذاشته بودم ...

چند نفر توی پست من و چند تا از پست های دیگه گفته بودن که سنت هنوز برای ازدواج خیلی کمه. درست ! اما سوال من اینجاست؛ مگه بیشترین شور عشق و اون هیجان و لذت عشق مال این دوران نیست؟

من با این سن میتونم از تجربه های افراد بزرگتر، کتاب ها، سخنرانی ها و.. برای آماده شدن برای زندگی مشترک کمک بگیرم . ضمن این که امکان داره از لحاظ روحی و جسمی هم کاملا شرایط شروع یه زندگی مشترک رو داشته باشم.

الان که بیشتر پسرا میگن ما شرایط ازدواج نداریم، و دخترهامونم که نمیتونن برن خواستگاری! در نتیجه باید تا سن 25 و 30 و حتی بالاتر صبر کنن، که آخرش آیا مورد مناسبی پیدا بشه یا نه.

اون موقع و توی اون سن دیگه چه فایده ای داره، وقتی که دوره ای که برات اوج هیجان و عشق ورزی بوده رو سرکوب کردی، و بعد ازدواج کنی؟!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج در سن پایین (۱۹ مطلب مشابه)