سلام
من عاشق یه دختری شدم که البته اونم به من همچین حسی داشت و ما مدتی با هم رابطه عاطفی داشتیم نه فراتر از اون .. اینم بگم که من ایشونو برای ازدواج میخوام و قصد دیگه ای ندارم و میخوام حداقل تا تموم شدن درسم صبر کنم {دانشجوام} اما بعد از مدتی گفت تمومش کنیم و دیگه جواب ابراز علاقه و محبتامو نداد.

من خیلی تلاش کردم که برگردونمش اما نشد که نشد دلیل قانع کننده ای هم نداره و میگه خسته شدم و دیگه نمیخوام اینطوری ادامه بدیم..

ببینید این موضوع برای من هضمش خیلی سخته چون واقعا دوسش دارم و میدونم بدون اون نمیتونم زندگی کنم البته اونم خیلی منو دوس داره تو این مدتی که باهم رابطه داشتیم متوجه شدم به من شدیدا وابسته شده و هنوزم حس میکنم دوسم داره ، مطمئنم حسم بهم دروغ نمیگه.. اما الان نسبت به تلاش من برای تجدید رابطمون هیچ عکس العملی نشون نمیده خیلی سرد رفتار میکنه انگار که من نیستم..

چرا ؟ مگه دوسم نداشت ؟ پس چرا ذره ذره آب شدن و شکستنم رو میبینه و هیچ عکس العملی نشون نمیده.. من به هیچ وجه نمیخوام از دستش بدم..

خواهشا نگید فراموشش کنم چون نمیتونم و تا تهش تو گلوم میمونه من یه انسانم برای من نشدی وجود نداره پس هر طور شده میخوام که بشه ، نمیخوام بعدها حسرت بخورم که سر هیچ و پوچ از دستش دادم از طرفی دوس دارم زندگی آیندمو با کسی تقسیم کنم که دوسش دارم باورتون نمیشه تو این مدتی  که باهم بودیم چقدر انگیزه برای زندگی حس کردم و تمام آیندمو تو ذهنم با اون ساختم..

الان سوالم اینه چرا بعضی دخترا انقدر سنگ دلن؟ یعنی برای اونا دل کندن از کسی که دوسش دارن راحته؟ چرا نسبت به این همه تلاش و زجری که دارم میکشم بی تفاوته؟ امکان داره یه دختر کسی رو دوس داشته باشه و به دلایل خاصی نسبت بهش بی تفاوت بشه؟

این روزا زندگی کردن برام سخت شده و انگیزه کافی ندارم چون هنوزم دوسش دارم و نمیخوام و نمیتونم فراموشش کنم .

میخوام هر طور شده دوباره دلشو بدست بیارم چون ته حسم میگه دوسم داره .. با وجود بی تفاوتی ها و سردی هایی که ازش میبینم بازم حس میکنم ته دلش با منه ، حسم بهم دروغ نمیگه  .. واسه همین نمیخوام از دستش بدم

به نظرتون چیکار کنم ؟

جواب قانع کننده بهم نمیده و فقط میگه خسته شدم .. میگه اگه بیشتر ادامش بدیم و بیشتر بهت وابسته بشم زندگی برام خیلی سخت میشه و رو درس و زندگیم خیلی تاثیر بدی گذاشته این رابطه.. میگه نمیخوام بیشتر از این وابستت بشم چون بیشتر عذاب میکشم.. آیا وابستگی به پسر تو زندگی دخترا انقد تاثیرگذاره که بخاطرش یه رابطه رو تموم کنه ؟ آخه دوسم داشت!


مرتبط :

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)