سلام

همیشه یکی از خواننده های وبلاگ بودم و این اولین سوال من هستش .

سه ساله با همسرم ازدواج کردم من 24 و همسرم 25 هستند  قبل ازدواج تصمیم گرفتیم تا چند سال بجه دار نشیم تا حسابی از دو نفری  بودن لذت ببیرم تو این دوران همه جوره لذت زندگی رو بردم من الان تصمیم به بچه دار شدن دارم چند بار  به طور غیر مستقبم از همسرم خواستم ولی همیشه طفره میرن .

1. چه جوری  همسرم رو راضی منم؟

2. معاشقه در دوران بارداری تا چه حد امکان پذیر هست؟

3. بعد از بچه دار شدن در برقراری معاشقه چقدر سخت میشه؟

4. همش فکر می کنم اگر بچه بزرگتر بشه رابطه غیر ممکن میشه مگه یه وقت متوجه بشه وای چی میشه  ؟

میشه راهنماییم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)