سوال دارم با توجه عقد و ازدواج به اینکه نباید قبل از ازدواج دوست بود باید از نظر وضعیت ظاهری و موقیت اجتماعی و فعالیت اقتصادی و خصوصیات اخلاقی خوب سنگین و سبک کرد عقد و ازدواج بیشتر به یه معامله میمونه؟ معامله ای که طرفین هم سود خودشون رو در کنار بودن می سنجن (اصلا نمیخوام تحقیق برای انتخاب درست رو تقبیح نمی کنم) اما دارم به این میرسم زندگی کلا یه معامله هست و باید حواسم باشه بیشتر سود کنم یه عده ای می گردند تا خوب بخرند و یه عده ای تا میتونن خوب بفروشند. به نظرتون زندگی واقعا یه معامله هست؟ شاید واقعا هست من تا حالا اشتباه میکردم تعریف های دیگه برای رمان و کتاب شعر هاست.

جالب تر از همه این که ازدواج در باب معاملات کتوب فقه ای جا داره.


مرتبط:

آیا ازدواج یک معامله عادلانه است؟

آیا ازدواج یه معامله است؟

قضاوتی عادلانه درباره مهریه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)