با سلام

پسری هستم ۱۹ ساله که دانشگاه نرفته ، ولی دیپلمم رو گرفتم به حرفای خانواده و دوستان رفتم سر کار از کارمم راضی ام پول خوبی هم میگیرم چیزای که ارزو داشتم هم با کار کردنم خریدم .

ولی الان که دوستای هم دوره ای مو میبینم که دارن میرن دانشگاه نا امید میشم . چرا من نباید برم دانشگاه ؟ چرا من اول صبح برم سر کار ، چهار تا ادم سن بالا ببینم  ؟دوستام با دوستای هم سنشون تو دانشگاه بگن و بخندن ؟

وقتی میبینم یه مهندس وقتی میاد مغازه تا یکی که مدرک نداره چقدر متفاوت باهاش رفتار میشه ناراحت میشم دانشگاه نرفتم، من دیپلم انسانی دارم با صاحب کارمم صحبت کردم قبول کرده بهمن بدون کنکور برم ثبت نام کنم اما از دوستم پرسیدم گفته باید پیش دانشگاهی داشته باشی ، کلا ناامید شدم .

یه معافیت تحصیلی هم دارم که تا اخر بهمن اعتبار داره یعنی اگه نرم دانشگاه دیگه باید قیدشو بزنم ، دیگه نمیدونم چیکار کنم کسی هم نیست را هنماییم کنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)