سلام ویژه به همه

درود دوستان ...

سوالی خاص و منحصر به فرد دارم . هم در جهت رشد اقتصادی هم حذف بیکاری . بنده مدتی هست که شدیدا در پی ورود به بازار مبل هستم البته به واسطه یکی از دوستان که واقعا زجر کشیده این مسئله هست .

باورتون شاید نشه که ده سال پیش با خیانت برادرش از شراکت و ترک کردنش به عبارتی با منفی صد میلیون شروع کرد اما امروز ماشاء الله فقط دو دست فروخت و درامد یک ماه یک کارمند رو بدست اورد .. درود بر غیرتش ..حقشه..

اما سوال من؟ فقط خواهشا تز منفی ندید.. راهکار ارائه کنید..

اگه بخواهم نمایشگاه مبل بزنم چقدر واس شروع کار باید آشنا به مبل بود؟ کارگاه مبل چقدر ریسک داره؟ و اینکه همون دوستم اگه بخواهد مدت دار نمایشگاهم رو تکمیل کنه و من شعبه دومش بشم چقدر میتونه تاثیر گذار در پیشرفتم بشه؟

و در آخر برادر انسان پاک و حلالی هست و یه دوست نسبتا بازاری دارم که هر دو رو میتونم شریک کنم اما بهتر نیس خودم تنهایی ماه عسل ضرر و یا سودش بپا بگیرم ؟ خصوصا اگه نمایشگاه بخواهم بزنم..

خیلی ممنون میشم در مورد تاثیر تبلیغات و یا هر نکته خاصی که هس واسم بگین ..حتی خانوم ها میتونن در خصوص وجود یک فروشنده زن در نمایشگاه و یا طرز بیان یک فروشنده مرد که منجر به اعتماد متقابل میشه هم واسم بگن؟

به امید ریشه کنی بیکاری در جامعه..

یاحق


مرتبط:

تفاوت اوضاع کار و اشتغال دهه 80 با دهه 90 چیه؟

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)