سلام و عرض ادب خدمت همگی خانواده برتری ها

دوستان ی سوالی چند وقته ذهنمو درگیر کرده اونم اینه که من رشته تجربی ام بعد تو سایت ها مختلف تحقیق کردم گفتن هفت سال طول میکشه تا پزشکی عمومی بگیری اونم اگر خواستی مطب بزنی باید چند سال بری مناطق دور و دوره ببینی تا بعد بشه مطب بزنی. اگه من حالا مطب زدم پول خوبی توش هست یا باید برم بیشتر درس بخونم تخصص بگیرم؟

اخه ادم مگه تا زمانی که جوونه همش باید سرش تو کتاب و جزوه باشه؟ من پزشکی علاقه دارم ولی خب نمیخوام همش بخونم میخوام کار کنم پس انداز کنم و خلاصه ادم مستقلی بشم نه اینکه دستم جلو همه دراز بشه واسه پول. منظورم اینه مطب زدم میشه راحت زندگی کرد یا تا عمر داری باید درس بخونی؟ تمنا میکنم درست و قانع کننده جواب بدین در ضمن ۱۷سالمه. ارادتمند شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)