سلام

خواهش می کنم کمکم کنید . من دختری 21 ساله و دانشجوی شهر دیگری هستم .سال اول در یک مهمانی شرکت کردم اتفاقی رخ داد که باعث شد من به بسر هم کلاسی ام ابراز علاقه کنم .فردای ان شب ان بسر به دوستم گفت ازیک دختر خوشش می اید و شماره ان دختر را خواست که ان دختر به بسر هم کلاسی ام نه گفت .

 چند وقتی گذشت بسر هم کلاس ام به من توجه می کرد به حرکاتم دقیق بود به نگاه کردنم به بسرهای دیگر حساس شده بود .یک روز به من زنگ زد برای یک کار گروهی که با سردی به او جواب دادم .بعد به دختری بیشنهاد دوستی داد و ان دختر دوست بسر داشت به ان دختر گفته بود خواست بگویم تا در دلم نمانده باشد .بعد از عید دوباره توجهش به من بیشتر و بیشتر شد هر جا می رفتم حواسش به من بود که با کی حرف می زنم .انگار نگرانی خاصی داشت .من به او توجهی نمی کردم چون ازش ناراحت بودم تا وقتی ترم تمام شد به او یک کتاب هدیه دادم .نمی دانم چرا این کار را کردم . ترم بعد با یکی از دختران هم رشته ای خودم که تقریبا 29 ساله بود صمیمی شدم .

به او گفته بود که از یک دختر در یک کلاس عمومی خوشش امده و می خواهد به او کتاب دهد که این دوستم به من گفت .ناراحت شدم .یک روز بهش زنگ زدم و گفتم میشه باهم صحبت کنیم .او به من گفت اگر با هم دوست باشیم باید از هم جدا شیم ومن میرم .تو دختری اسیب میبینی . من بدم نمیاد هیج بسری از دوست دختر بدش نمی اید .من ادم هوسبازی هستم . ان روز همش می خواست از زیر زبانم بکشد که نظرم درباره بسرهای دیگر چیست ..وقتی خواستیم خدافظی کنیم به من گفت زندگیتو سر کسی نذار منظورش این بود که با کسی دوست نشو .ان روز تمام شد م وقتی او را می دیدم به او توجهی نمی کردم ولی او بازم به من توجه می کرد وهمش دنبال جلب توجه بود .

یک ماه مانده بود به امتحانات این ترم که یک شب به من دو اس ام اس متنی داد ما قبلا به هم اس ام اس متنی می فرستادیم ولی 8 ماه بود که به هم اس ام اس نفرستاده بودیم .مهرماه ترم جدید شروع میشه و من واقعا ناراحتم .عذاب می کشم سخته برام . من بهش علاقه داشتم دوستش داشتم نمی دانم هنوزم دوست دارم یا نه ولی کارهاش و جلب توجهاش و نگاهاش واقعا ناراحتم می کنه از اینکه وقتی با بسری حرف می زنم نگاه می کنه و بهم اخم می کنه و ... نمی دونم احساسش به چیه .از اقایون خواهش می کنم راهنماییم کنید . منظورش چیه ؟ایا واقعا به من علاقه داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)