سلام

من یه سوالی داشتم که خیلی سرنوشت سازه . بنابراین لطفا راحت از کنارش نگذرین و هر کس نظرشو بگه... خواهش می کنم . رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

ببینید فرض کنید من توی دانشگاهی که هستم با دختر خانمی آشنا شدم که از دیدگاه ظاهری با معیارها من منطبق هس... ولی این شناخت کاملا سطحی هست... ولی برای رابطه ی جدی تر معیار های ظاهری کافی نیس...

حالا سوال اینجاست که مرحله بعدی چیه؟ چگونه وارد رابطه ای با او شوم که هم به درون یا رفتارهایی درونی اون پی ببرم و در آن واحد وابستگی ای در اون ایجاد نکنم؟

نظر خودم اینه با اون یه رابطه دوستی مث رابطه خودم با دیگر دوستای هم جنسم برقرار کنم تا بتونم ببینم واقعا اون همون کسی هست که من دنبالش بودم یا نه ولی از این می ترسم که اونو به خودم وابسته کنم... کجای نظر من اشتباهه ؟ لطفا از دیدگاه عقلانی و منطقی پاسخ بدید نه عقیدتی و مذهبی

پیشاپیش از نظراتی که می ذارید و وقتی که میذارین ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)