سلام به همه دوستان عزیز ...

من دختری هستم که 2 سال هست ازدواج کردم ... خدا رو شکر همسرم از همه نظر خوب هست به جز یک عادت خیلی بد یا بهتر بگم مضخرف که اون هم سیگار کشیدن هست ...

این هم بگم که نه تو خانواده من و نه همسرم کسی یک نخ سیگار هم نمیکشه اما متاسفانه همسر من این عادت بد رو از یکی از دوستاش یاد گرفته ... که خب اوایل ازدواج از من مخفی کرده بود که من در دوران عقد متوجه شدم البته این عادت که میگم هم یعنی روزانه 5 نخ نه بیشتر که اون هم طبق عادت 2 تا بعد نهار یکی عصر و دو تا بعد شام و اصلا اصلا به قیافه همسرم نمیخوره که سیگار بکشه و تحت هیچ شرایطی بیرون از خونه هم نمیکشه از ترس آبروش ...

خودش هم معتقده که باید سیگار رو ترک اما به نظرم از نظر روحی نمیتونه.... کلا با مشاور هم در تماس هست ، در رابطه با همه مسایل زندگی ... اما چند وقت پیش من تو اخبار شبکه یک دیدم از طب سوزنی برای خیلی امراض و حتی ترک اعتیاد و سیگار هم تعریف کرد... 

میخواستم بپرم کسی تا حالا تجربه طب سوزنی رو داشته؟ برای چه چیزی مراجعه کرده بوده؟ آیا تا حالا دیدین کسی با طب سوزنی سیگار رو ترک کرده باشه ؟ در اخر کسی راهی برای ترک سیگار که واقعا جواب بده داره ؟ چه راهی ؟

ممنونم از کمک تون.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد طب سوزنی

تجربیات شما در مورد رفع خط اخم با طب سوزنی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)