سلام
سال ها پیش که گیتارمو خریدم سیم هاش آلیس بود. بعد سیم چهارم و دومش پاره شد ، خودتون میدونید که دیگه آلیس چقد افتضاحه. با راهنمایی استادمون یه پک کامل سیم لا به لا خریدم و کل سیمای گیتارمو عوض کردم ! ولی سیمای قبلی رو دور ننداختم . لا به لا اون موقع بهترین سیم بود ولی سیم چهارمش یک ماه نشده پاره شد، تو اینترنت هم سرچ کردم خیلی ها گفته بودن سیم چهارم لابه لاشون پاره شده !!!!!!
یه سیم چهارم دیگه گرفتم دوباره پاره شد ! بقیه سیماش هیچ مشکلی نداره و عالیه. الآن کس دیگه ای نیس ازش بپرسم و به استاد هم دسترسی ندارم.
حالا سوالم اینه که الآن من چیکار کنم، لا به لا و داداریو و ساوارز و بقیه مارکای معروف فقط بسته ای (شیش تایی) تو بازار هس ولی من فقط سیم چهار و نیاز دارم. آلیس فقط تکی اش موجوده که میدونید چقد افتضاحه. برای سیم چهارم گیتارم چیکار کنم؟
میترسم دوباره پک کامل ساوارز بخرم ، یکیش پاره بشه مجبور بشم کلشو دوباره عوض کنم.  استادای گیتار کمک کنید به شاگردتون تو رو خدا اگه تمرین نکنم خیلی بد میشه چن ماه دیگه اجرا دارم

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)