سلام

من دختری 25 ساله هستم که نزدیک 2 سال هست ازدواج کردم و حدود 7 سال با همسرم اختلاف سنی داریم. خدا رو شکر زندگی خوبی داریم منتها مشکل من اینه که احساس میکنم همسرم پیش خودش فکر میکنه من در بعضی کارها اعتماد کافی بهش ندارم .

یعنی احساس میکنه به اندازه کافی تو خونه اقتدار نداره البته نه این که من کاری کنم که باعث کاهش اعتماد به نفسش بشه اتفاقا اجازه میدم بعضی کارها رو با شیوه اون انجام بدیم اما بعد از اتمام یا در حین کار پی میبره نظر من گاهی بهتر بوده البته نه همیشه.

خدایی همسرم خیلی آدم مهربون و خوبی هست و من تا الان خیلی در حیطه کاری باهاش همکاری و هم فکری کردم و خیلی پیشرفت های چشمگیری در کارش و زندگی مالی براش به وجود اومده همیشه هم میگه اگر نبودی من این همه موفق نمیشدم ولی من دوست دارم همه چیزها رو حاصل تلاش خودش بدونه .

دوست دارم پیش خودش احساس اقتدار بکنه. بدونه من بهش تکیه کردم. خواهشا آقایون چجوری میفهمن که زنشون بهش اعتماد داره؟ احساس اقتدار چجوری به وجود میاد؟ من به عنوان زن چه کارهایی بکنم؟ یا چه حرفهایی بزنم؟

لطفا خانم های متاهل یا مجرده هم هر نظری که دارن بیان کنن...

یک دنیا آرزوی خوب برای همتون دارم...

پیشاپیش از پاسخ هاتون سپاسگذارم...

یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)