سلام

اینجا مطالب زیادی هست راجع به شوهر داری و زن داری و ... . وقتی میخونی میفهمی چه مهارت هایی هست که خیلی ها این مهارت ها رو ندارن. خواستم خواهش کنم دوستان یه سری توصیه ها نصیحت ها به ما بکنن . یه مهارت هایی که به درد ما مجرد ها بخوره .

مثلا اینکه چه کار کنیم که در عمل بتونیم جواب زحمت های پدر مادرمونو بدیم. با دوستانمون مهربون باشیم و قدرشونو بدونیم. میدونین من دقیقا منظورم ارتباط صحیح با عزیزانمونه .

واقعا یه رفتار درست از جانب ما میتونه باعث شادی عزیزانمون و یه رفتار غلطمون میتونه باعث زجر دادنشون میشه. خیلی از ما دختر و پسرا واقعا این مهارت ها رو نداریم و میدونم دوستانی مثل صبا خانوم آقا کوروش و ... میتونن کمک زیادی به ما بکنن .

در ضمن من 20 ساله هستم. مثلا دوست دارم بدونم چه رفتارا و کارایی از جانب یک دختر باعث میشه پدر و مادرش خواهر و برادرش دوستانش و ...  به داشتنش افتخار کنن و خوشحالشون میکنه ؟

اجرتون با خدا ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)