سلام، دوستان سریع میرم سر اصل مطلب.

بیست و چهار سالمه، چند سالی میشه که خواستگارای مختلفی اومدن و نشده. هفت سال پیش یه ازدواج ناموفق داشتم که توضیح دادنش فایده ای نداره، همه میگن ظاهر خوبی دارم، چادری ام، تو محل کارم کسی از جریان خبر نداره جز چند نفر معتمد.

خوشحالم اینجا هست که بدون اینکه منو بشناسین میتونم سوالمو بپرسم، الان یه آقای بعد داستان های زیادی که پیش اومد و ایشون فهمید جریان و خواستگاری کردن از من ، اما راستش اون خیلی خوبه، مجرده، رتبه شغلی بالایی داره، سرشناسه، تیپ و قیافه شم خوبه.

اما من نه، فقط جز صورتم که جذابه به نظر بقیه و حیا و نجابتی که همه میگن، چیزی ندارم، نه اندام خوب نه خانواده ای که در سطح ایشون باشه، البته من خیلی خود ساخته شدم به خاطر مشکلات زندگیم و کاملا فکر و عقایدم مستقله.

بهشون گفتم ما هم کفو هم نیستیم ولی ایشون گفتن سر حرفشون هستن، حالا تو شرایط بدی قرار دارم ایشون سی ساله شونه و همش دارم فکر میکنم اگر قبولش کنم بعدا پشیمون میشه میگه این چه زنیه گرفتم؟! قبلا که ازدواج کرده اندامشم که داغونه پوست پر از ترک و شل و چاق، فقط صورت خوبی داره... خودمم میدونم جملاتم درهم برهمه چون ذهنم آشفته ست، نمیدونم باید چیکار کنم، بعضی وقتا هم میگم نکنه خودش هم مشکلی داره...

یه وقتایی هم میگم شاید ایشون هدیه خداست وقتی تو نمازام خواستم، کار من مربوط به شهداست، خیلی بهشون توسل میکنم که همسر بهشتی بهم بدن اما نمیدونم الان واقعا حسم خیلی متناقضه...

راستش تو نماز شب از خدا خواستم شوهر خوبی قسمتم کنه که تو مسیر خودش باشه حرفامو نذارید پای ریا چون شما منو نمیشناسین اما واقعا نمیدونم چیکار کنم، توکل کردم به خدا ولی مشورت خیلی نیاز دارم...

برای همه هم نمیتونم بگم دقیقا نگرانیام چیه، میدونم میگن حساس شدی، اما واقعا اون بنده خدا خیلی راحت میتونه یه دختر عالی بگیره نه مثل من .

میزنه به سرم بگم نه بعد میگم نه شاید این جواب دعاهامه بعدا دوباره همون فکرا که اون فقط جذب چهره ت شده بعدا پشیمون میشه حتی اگر خانواده و اندام عالی هم داشته باشی حالا که نداری که دیگه واویلاست و ....

فکر کنید خواهرتونم، برادرانه و خواهرانه راهنماییم کنید لطفا من از آینده خیلی میترسم

اجرتون با سیدالشهدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)