سلام

هیچ جا بهتر از اینجا پیدا نکردم برای سوالی که گوشه ذهنم هست حقیقتش من یه دختر  زیر 25 سال هستم جدیدا خواستگاری دارم که از همه لحاظ اکی هست منتهی یکی از مهم ترین ملاک های مد نظر من رو نداره برای من تخصص کاری و علمی طرف خیلی مهمه یعنی دانشگاه رفتن برای اون فرد صرفا بخاطر عشق و علاقه به درس بوده یا صرفا یه مدرک بگیره ؟

عزیزان می دونم تحصیل شعور نمی آره منظورم  یه آدم تحصیل کرده باشعور هست از طرفی خیلی هم علاقه دارم در زمینه رشته خودش یه توانایی داشته باشه قبول دارم بازار کار بهم ریخته است اما دوست دارم از اون دسته آدمهایی نباشه که بالفرض معماری خونده و آخر سر نتونه یه طرح بزنه این یعنی اینکه از آخر دانشگاه یه کاغذ بعنوان مدرک گرفته هیچ تفاوتی با زمان قبل از دانشگاه نکرده.

واقعا ظاهر و پول طرف جزو آخرین های  لیست معیارهای من هستن می دونم پول رفاه نسبی میاره ولی یقین دارم وقتی طرفین روحیه پس انداز داشته باشن و جنم کار می شه به وضعیت اقتصادی مطلوبی رسید ...

معیار هام رو شفاف گفتم تا راهنماییم کنین که من چه کنم هم به شدت دوست دارم ازدواج کنم و هم نگران بالا رفتن سنم هستم از اونجایی تو  یه خانواده علمی و دانشگاهی بزرگ شدم به هر حال تخصص علمی طرف برام جزو مهم ترین معیارها هست .

الان تو یه دو راهی ام نمی فهمم چی درسته چی غلط ؟ اگر یه فردی به خواستگاری م می اومد که تحصیلات داشت ولی پول نداشت یقینا اگر تفاهم داشتیم بله می دادم ولی الان با وضعیتی که توصیف کردم دچار تردیدم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)