سلام

من روز جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۱۰:۳۷ یه پستی ارسال کردم با عنوان تغییراتی که بعد از رشد جنسی در بدنم ایجاد شده طبیعیه ؟

دوستان خیلی کمک کردن، لطف کردن بهم امید دادن و راهنماییم کردن چجوری به پدرم بگم ببرتم دکتر . ما نوبت گرفتیم و رفتیم. بعد از کلی آزمایشات و اینا دکتر تشخیص داد که سرطان سینه دارم. مادرمم به همین خاطر از دست دادم. منتهی مال من قابل کنترله و دکتر گفته که امکان بهبودش هست... الان چند ماهی میشه درگیرشم...

امشب یهویی اینجا رو یادم اومد... ازتون خواهش میکنم برام دعا کنین... بخاطر این مشکل بعضی وقتا نمیتونم برم مدرسه ... امسالم سوم دبیرستانم ... دو سال بعد‌ کنکور دارم نمیخوام مجبور شم پشت کنکور بمونم T_T

خواهش میکنم برام دعا کنین... لطفا... :(


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)