سلام خدمت همگی

این پست صرفا سوالی نیست فقط میخوام با دید بازتری به اطراف نگاه کنید و کلیشه ای رفتار نکنید!

اول اینکه،خیلیا (چه مرد و چه زن) اغلب اوقات خاطر چیزی بسیااار پیش پا افتاده اما به ظاهر مهم توسط کسی که دوستش دارن یا خانوادش رد میشن؛ظاهر!

عزیزان،من میتونم درباره ی فردای خودم تصمیم بگیرم، میتونم آیندمو خوب بسازم یا بد. اینا دست خود منه. اما ظاهر چی؟ میتونم پدر و مادرمو انتخاب کنم؟ همونطور که ملیتم دست خودم نیست ظاهرمم خلقت خداست. هیچ انسانی هیچ زشتی ای نداره چون با دست خود خدا ساخته شده. چه کار بدیه که به خلقت خدا توهین میکنید؟!

یکم منطقی اگر فکر کنید، ظاهر بجز نگاه اول در اشنایی و دیدار هیچگونه تاثیری نداره.چه بسا آدمای بسیار زیبایی که فریبشونو خوردیم و چه بسیار آدمهای متینی که برای ظاهر ردشون کردیم.اینطور نیست؟

کسایی که در شرف ازدواجند؛

خواهش و تمنا دارم که معیار زیبایی رو در درجه ی آخر قرار بدن. علتش هم کاملا مشخصه. شما دکور خونتونو عوض کنید فوقش تا یک ماه براتون جذاب باشه. بعدش عادی میشه براتون! اما چیزی که هیچوقت کهنه نمیشه و اگر زیبا نباشه به هیچ وجه قابل کنار اومدن نیست اخلاقه!!! اخلاق مدام مثل ظاهر جلوی چشمته ولی بر خلاف زیبایی برخوردها، تصمیم ها و در کل زندگی رو میسازه.

یه مسئله دیگه هم هست که شاید تقریبا هیچکس قبولش نداشته باشه ولی خوشحال میشم نظراتتون رو در موردش بشنوم وضعیت مالیه. قطعا داستانایی هر چند کوچیک در مورد کسانی که یک شبه ورشکست شدن و از عرش به فرش رسیدن شنیدیم.باد آورده رو باد میبره!پول یه چیز مادیه؛پس فانیه!

میتونه به خواست خدا در کسری از ثانیه نابود بشه. پس اگه معیار ازدواج در درجه اول پول و سرمایه باشه از آیندتون مطمئن نباشید.چه بسا همون شخص به اصطلاح آس و پاسی که ردش کردین اگر خواست بخواد وضع زندگیش رو به راه شده،چه بسا همون کسی که بخاطر سرمایه کلانش توی انتخاباتون بوده بخاطر یه اشتباه کوچیک به وضع بدی رسیده!

ببخشید که طولانی شد. از صمیم قلب آرزوی خوشبختیتونو دارم و دلم میخواد نظرات نقادانه و عاقلانه و از همه مهمتر مودبانه! تون رو بشنوم،برای هم دلیل بیارم و به یک نتیجه ی منطقی برسیم :)

در ضمن،اگر مطلب مفید بوده براتون لطف کنید و نشرش بدید.شاید انسان دو دلی رو نجات بدیم، شاید سد بزرگی رو از پیش روی کسی برداریم :)


مرتبط:

از ازدواج خواهرم با یه پسر پولدار به خاطر تفاوت هایی که داریم می ترسم

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

مشکلم اینه که خانواده ی شوهرم خیلی پولدا هستند

ازدواج فقیر با فقیر و ثروتمند با ثروتمند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)