سلام

من یه دختر بیست و یک ساله ام که امسال کارشناسیمو میگیرم تو یکی از رشته های مهندسی ( دانشکده معماری شهرسازی ) . یه دانشگاه دولتی به اصطلاح تاپم درس میخونم . همه همکلاسی هام از الان شروع کردن واسه ارشد خوندن تا سال بعد سر فوق لیسانس بشینن.

ولی من  چون  خانوادم وضع مالی متوسط رو به پایینی دارن میخوام اولش دستم بره تو جیب خودم بعد به ارشد فک کنم . اما وضع کار اصلا تعریفی نداره و توی یکسری شرکت خصوصی میتونم کار گیر بیارم اما کار زیاد میخوان در مقابل حقوق خیلی کم . میدونم اولش کار حکم کارآموزی رو داره و باید به حقوق کم راضی بود اما حقیقتا من واقعا احتیاج دارم تو این برهه زمانی یک کار پردرآمد تر گیر بیارم .

یکی دو تا از دوستای سال بالاییم بعد لیسانس رفتن سرکار اما به همین علتی که گفتم اومدن بیرون شروع کردن واسه ارشد خوندن به این امید که سمت بهتری گیر بیارن .

از خودم بگم هنر چندانی ندارم که بشه پول در آورد. الان هر از گاهی تدریس خصوصی تو پایه های پایین میکنم اما وقت زیادی دانشگاه و پایان نامه ازم میگیره .

جدیدا شروع کردم خودم دارم برنامه نویسی اندروید یاد میگیرم اما اینم به خاطر علاقه ام رفتم والا ظاهرا پول زیادی توش نیست .

شما  هنر و کاری  پیشنهاد ندارین که من یادش بگیرم و تو این یکی دو سال بتونم گلیم خودمو از آب بکشم بیرون ؟  نمیدونم تجربه فروش کار هنری یا چیز دیگه ای رو دارین ؟  از نتورک هم اصلا خوشم نمیاد .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)