سلام

اگر کسی یک طرفه عاشق کسی بشه تو گذشته اش (به خصوص نوجوونیش که تو سن حساسیه و تا از آشنایی، فرد مجازی و.. محبت می بینه، جذبش میشه) باز هم گذشته اش پاکه یا نیست؟ 

حتی اگه طرف مقابل خودش هم علاقه اون دختر رو فهمیده باشه ولی به اون دختر علاقمند نشه و آب پاکی رو همون اول بریزه رو دست دختره و بگه بهش فکر نمی کنه پس اون هم بهش فکر نکنه و با این وجود رابطه اینترنتی رسمی و در محدوده عرف  که از قبل داشتن رو به همون شکل ادامه بدن تا یه مدت؟ 

وقتی سوالات آقایون رو می بینم اینجا که اون هایی که پاکن تاکید دارن پاک بودن گذشته دختر خیلی مهمه براشون با خودم کلنجار میرم. با کسی نبودم تا به حال ولی اواخر نوجوونیم بچگی کردم و با یک نفر در حد  دوستی مجازی و البته تو محدوده عرف حرف می زدم که یک طرفه عاشقش بودم و صحبت هامون هم هیچ وقت خارج از عرف نبود اصلاً ولی متأسفانه این قدر وابسته اش شده بودم که احساساتم خارج از کنترل شده بود.

چند سال ولی طول کشید کاملاً فراموشش کنم و بعد هم کاملاً قطع رابطه کنم باهاش.. توبه هم کردم چند سال پیش و واقعاً پشیمونم... و بعد از اون سال ها هیچ وقت به هیچ پسری نزدیک نشدم اصلاً که ناغافل وابسته نشم و  به موقعش با کسی که قسمتمه ازدواج کنم و همه ارتباطات اینترنتیم رو همون چند سال پیش گذاشتم کنار...

اصلاً معیارهام خیلی عوض شده و تعجب می‌کنم از علاقه خودم اون هم یه علاقه یه طرفه... الآن همون شخص بیاد خواستگاریم من اصلاً بهش جواب مثبت نمی‌دم که هیچ، حتی یک ذره احساسی هم نمی تونم بهش داشته باشم این قدر که از معیارهای من دوره!   

به گذشته ام فکر می‌کنم نمی دونم واقعاً کی هستم. فکر میکرم پاکه گذشتم چون معیارم از پاکی دوست پسر نداشتن و رعایت حجاب و حیا بود ولی الآن سوال شده برام.  به خصوص آقایونی که خودشون اصلاً هیچ کسی رو تو گذشتشون نداشتن و به پاکی خودشون مطمئنن ممنون میشم جواب بدن که طرف مقابل شون اگر مثل من باشه به نظرشون گذشته اش پاکه یا نه نیست؟ 

اگه اون شخص نمی دونست احساسم رو در موردش با هم حرف نزده بودیم این قدر تردید نداشتم ولی چون در مورد احساس من و دلیل اینکه چرا نمی شه و  واقعاً آشنایی اینترنتی اصلاً خوب نیست و...

چند بار تو اون مدت با هم حرف زدیم، احساس گناه می‌کنم.  اگه  گذشتم پاک نیست که من خواستگار فعلیم که از آشنایان مون هست و مطمئنم پاک پاکه رو رد کنم چون نمی خوام یک عمر ترس و همین طور عذاب وجدان داشته باشم برای مخفی کردن حقیقت و مهم‌تر از اینها نقش قدیسه رو بازی کنم برای یکی که حقشه واقعاً یه قدیسه تو زندگیش باشه. اگه  گذشتم پاکه هم که به ازدواج باهاش فکر کنم.

ممنون میشم راهنماییم کنید.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)