با سلام


پسری هستم 28 ساله ،دانشجوی ارشد مهندسی عمران تو یکی از بهترین دانشگاه های دولتی تهران، فقط برای معرفی دارم میگم وگرنه قصد راه انداختن بحث در مورد دانشگاه و ... رو ندارم.
بین لیسانس و فوق لیسانسم وقفه افتاد و البته تو اون فاصله سربازیم رو گذروندم. یه مدت کار کردم ولی به خاطر یه سری مشکلات  الان پس اندازی ندارم و  با توجه به اینکه در حال حاضر بیکارم و فقط مشغول درسم حداقل تا چند ماه آینده هم منبع درامدی نخواهم داشت.
پس مشکل مالی و یه سری عوامل دیگه موجب  شده که فعلا فکر ازدواج رو از سرم بیرون کنم. آدم  مذهبی ای نیستم ولی اصول اخلاقی که بهش معتقدم باعث شده زندگی سالمی داشته باشم و کل احساس و عواطفم رو فقط برای کسی که قراره شریک و همراه زندگی آینده م باشه نگه دارم.
همونطور که عرض کردم پیش خودم گفته بودم فعلا فکر ازدواج رو نمیکنم یعنی پیگیر این موضوع نخواهم بود مگر اینکه مورد خاصی پیش بیاد. متاسفانه یا خوشبختانه احساس میکنم مورد خاصی برام پیش اومده، جدیدا خانمی رو تو دانشکده دیدم و خیلی از ایشون خوشم اومده و هر بار که میبینمش حس خاصی پیدا میکنم و فکر  و احساسم کاملا درگیر میشه.
حالا چند تا مسئله پیش رو دارم که از همتون مخصوصا خانم های محترم در موردشون راهنمایی میخوام ؛
مهمترینش اینه که  متاسفانه اون خانم یا هم قد منه یا حتی یه ذره از من بلندتره ( من قدم 1.70 و احساس میکنم اگه به هر دلیل دیگه ای هم نه بشنوم به این قضیه ربط خواهم داد و اعتماد بنفسم داغون خواهد شد و سر این قضیه خیلی تردید دارم که اصلا چیزی رو مطرح کنم یا نه) .
مسئله بعدی اینه با توجه به اینکه در حال حاضر موقعیت هیچ گونه اقدامی در مورد ازدواج رو ندارم چطور باید ایشون رو متقاعد کنم که هدفم یه آشنایی هدفمند و سالمه حتی اگه این آشنایی طولانی بشه؟ نکته ی دیگه ای که وجود داره اینه که من هنوز مطمئن نیستم ایشون دانشجوی سال دوم ارشد هستن یا دانشجوی دکتری ؟   ولی با این وجود میدونم که از من کوچیکترن.                          
با توجه به چیزایی که گفتم و اما و اگرهایی که وجود داره ،گاهی به خودم میگم کلا قضیه رو فراموش کنم که  با توجه به اینکه آدم احساسی ای هستم برام سخته!
از طرفی هم با توجه به اینکه چند سال پیش از خانمی خوشم میومد و زمانی که علاقه مو به ایشون ابراز کردم دیگه ایشون ازدواج کرده بودن و کلی حسرت خوردم که چرا زودتر نگفتم و به خودم قول دادم که اگه زمانی از کسی خوشم اومد حتما علاقه مو بروز بدم . حالا به نظر شما چیکار کنم؟  
از همین الان از کسانی که راهنماییم میکنن تشکر میکنم.    
GTR

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)