با سلام
از وبلاگ خوبتون تشکر میکنم .

و اما سوال بنده :

دختری هستم 28 ساله و حدود 2 ماهه  عقد کرده ام.  فوق دیپلم دارم و نامزدم سوم راهنمایی دارد. نامزدم  به دلایل مشکلاتی که در گذشته داشته سربازی نرفته و برام اینکه چرا خدمت سربازی نرفته تعریف کرده. ضمنا ایشون بچه طلاق هم هستند و موقعی که 1 سالش بوده پدر و مادرش از همدیگه جدا میشن و وقتی بزرگ میشه ناپدری اش ایشونو قبول نمی کنه و از خونه به بیرون میندازه که باعث روی اوردن نامزدم به اعتیاد میشه. الان خدا رو شکر نامزدم 14 ساله اعتیاد نداره و پاکه و مرتب به جلسه های n.a می ره .  شغل نامزدم هم آزاده.

من از همون اول ملاک و اولویتم برای زندگی اخلاق و رفتار و شخصیت بوده و بعدش مدرک تحصیلی و ... که خوشبختانه ایشون خیلی خیلی شخصیت پخته ای دارد و بسیار محترم و خوش برخورده و اصلا بهش نمیاد که سوادش در سطح راهنمایی باشه. ایشون به خاطر کشیدن سختی و نداشتن حامی خیلی هم عاطفی و کمبود محبت داره که من براش واقعا کم نمیذارم. اطلاعات عمومی بالا و مطالعه هم داره.

سوالم اینه که سربازی نرفتن ایشون بجز مشکلاتی مثل انتقال ندادن سند، ندادن پاسپورت،  چه مشکل دیگه ای در پی خواهد داشت؟ یا احتمال بازگشت اعتیادش وجود داره هر چند خودش میگه هرگز و کسی توی این جمع اطلاع از جلسه های N.A داره ؟

اختلاف سوادمون بعدا دچار مشکل نمی کنه ما رو هر چند ایشون آرزوش بوده که با یک دختری مثل من ازدواج کنه. ضمنا ما همسایه هستیم و توی یک کوچه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)