سلام به همه اعضای خانواده برتر.

می خواستم نظر شما رو راجع به یه موضوغی که در حال حاضر دغدغه بزرگی شده برام بدونم .

من 24 سالمه و به صورت سنتی قصد ازدواج دارم . چندین جا هم خواستگاری رفتم که هر کدوم به یه دلیلی نشد، تازگی یه جا رفتیم خواستگاری که این مورد خوب بود همه چی  و واقعاً تو همه زمینه ها هم سطح بودیم .

ولی من از گذشته ایشون و اینکه آیا قبلا با کسی دوست بوده یا نه چیزی نپرسیدم. راستش می ترسم بگه آره قبلا دوست پسر داشته که من مجبورم به هم بزنم همه چی رو . ولی در حال حاضر همه معیار های منو داره.

چون خودم نه تو  دانشگاه نه قبلش اصلا با هیچ دختری نبودم و دستم به هیچ دختری نخورده، ولی خب با اینکه قبلا چت کرده باشه یا مثلا تماس تلفنی، مشکلی ندارم چون هم خودم این موارد داشتم و هم اینکه دیگه واقعاً خیلی سخت پیدا میشه کسی که با جنس مخالف چت نکرده باشه...منظورم همون رابطه حضوری و واقعی هست نه مجازی.

و اینکه می دونم اولین ها همیشه یاد آدم می مونه و اصلا نمی تونم قبول کنم مثلا بوسه یا بغلی  که برای من اولین هست و یه حس به خصوص داره ، برای طرف مقابل عادی هست و حتی ممکنه یه سری خاطرات گذشته رو یادش بیاره و این جور حس می کنم سرم کلاه رفته. 

به نظر شما طرز فکر من درسته؟ یا کاری با گذشته نداشته باشم و الآن ایشون رو ببینم؟، چون دیدم که دوست دختر های رفقام بعد از ازدواج هم باز پیام میدن به رفقام . به خاطر همین خیلی حساس شدم روی این مورد .


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم

در خواستگاری باید روابط قبلی رو فاش کنیم؟

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

ازدواج با دختری که تلفنی با دوست پسرش رابطه داشته

نسبت به گذشته پسر مورد علاقه م احساس نا امنی می کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)