سلام

دختری هستم بین 25 تا 30 . دارای تحصیلات ارشد. قیافه متوسط. خانواده ای نسبتا سرشناس. وضعیت مالی خوب . هیچ گاه تو زندگیم از نظر مالی کمبودی نداشتم خدا رو شکر.

تو خانوادم هم جز عشق و محبت چیزی نبوده. یه خواهر کوچکتر از خودم هم دارم. هم اکنون هم  با پدرم یک مجموعه رو اداره می کنم و با آقایان بسیاری در ارتباطم.

مسئله ای که دغدغه ی این روزهای زندگی منه مبحث ازدواجه. من خودم تمایل نسبی به ازدواج دارم یعنی نه اشتیاق تام دارم و نه بی میل هستم بحران بی شوهری و بالا رفتن سن و اینا هم دغدغم نیست.

منتهی یکسری ملاحظاتی وجود داره که باعث میشه ازدواج اولویت این برحه از زندگیم باشه قویترین شون هم آرزوی پدر و مادرم و خوشحال تر کردن اوناست . بگذریم ... مسئله اینه که من خواستگار مناسب و هم کفو خودم رو ندارم الان هم یک آقایی با اختلاف سنی دو سال و تحصیلات فوق دیپلم از طریق آشنایی خانوادگی برای خواستگاری اقدام کردن ایشون از منظر اخلاقی مورد تایید هستن فقط شغل کارمندی قراردادی دارن و از نظر مالی و فرهنگی از خانواده من پایین تر هستن و ایده آل من نیستن .

من واقعا موندم چکار کنم چون تقریبا اکثر موارد به این شکل هستن. لطفا دوستان راهنمایی کنید سپاس .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)