سلام

من یه مسئله دارم که نمیدونم چیکار کنم ! خانم ها لطف کنند پاسخ بدند ممنون میشم! همچنین اقایون اگه تجربه داشتند .

من 29 سالم هست و فوق لیسانس خدا را شکر از لحاظ مالی هم هیچ مشکلی ندارم . و خودم فکر میکنم از لحاظ اخلاقی هم خوب باشم .

2 ماه هست با یه خانم که 4 سال از من کوچیکتر هست نامزد کردم و قراره 2 ماه دیگه عقد کنیم در صورت حل بودن همه چی . خدا را شکر از لحاظ خانواده و طرز فکر شباهت زیادی به هم داریم و مذهبی هستیم .

مشکل اینجاست که من باید همیشه به خانم زنگ بزنم پیام بدم و یا حرف های عاشقانه بزنم و طرف مقابل هیچی و من اصلا حس خوبی ندارم .

با اینکه از خیلی از لحاظ ها به هم شبیه هستیم ول این سردیشون ازارم میده! ایا زوده هنوز انتظار حرف های عاشقانه از طرف مقابلم داشته باشم؟ یا کار خاصی باید انجام بدم !

اگه رک ازش بپرسم ایرادی نداره؟

ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)