سلام

من یه دختر21 سالم دانشجوی پزشکی هستم . تو دانشگاه یکی از پسرای ترم بالایی هست که بین دخترا سوژه س . اکثر وقتا وقتی دور هم جمع میشیم شروع میکنن از این پسره حرف میزنن. مثلا از خوشگلی ، جذابیتش ، هیکل خوبش ، غرورش ، اینکه خیلی طرف دخترا نمیره و از همه مهم تر پولدار بودنش خخخخخ. خلاصه اینکه دخترا خیلی بهش توجه میکنن.

این پسر 25 ساله یه چند باری واسه چند تا کار پیشش رفتم چند بار از تلگرام یه سری چیزا برام فرستاد (درسی).

یه بار تو تلگرام بهم پی ام داد که میخوام بیرون ببینمتون ولی خیلی اصرار داشت کسی نفهمه منم قبول کردم. بیرون ازم خاستگاری کرد منم واقعا دست پاچه شده بودم. گفتم باید فک کنم .

هر چی فکر میکنم این پسره چیزه بدی نداره همه چیزاش خوبن. خیلی ادمه مهربونیه من که خودم ندیدم از استادام و بچه ها شنیدم خلاصه همه چی تمومه .

ولی میترسم چون خیلی دخترا بهش توجه میکنن خیلی میرن طرفش میترسم تو زندگیمونم اینجوری بشه بعدا همش باید عذاب بکشم. منم خیلی ادمه حساسیم دوس ندارم شوهر آیندم دخترا خیلی اطرافش باشن . خانما بهتر منو درک میکنن

بنظرتون چیکار کنم با این وضعیت ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)