سلام به همه خانواده برتری های خوب و نازنین

من یکی از خواننده های خاموش این وبلاگ مفید هستم خواهش میکنم این متنو بخونید فکر کنید ابجیتونم راهنماییم کنید .

من یه دختر 22 سالم و از یک خانواده خوب و تقریبا سرشناس در شهری که زندگی میکنم از 18 سالگی به ازدواج فکر میکردم و میخواستم برای ازدواج خودمو آماده کنم .

اوایل کم ولی بعدش جدی تحقیقاتمو شروع کردم. الان حس میکنم آمادم که وارد زندگی بشم ولی شرایط ازدواج رو ندارم اول نقاط مثبت خودمو میگم .

ببینید من 3 سالی میشه که دارم در زمینه ازدواج مطالعه می کنم و کلاس میرم کلی کتاب خوندم و تو کلاسا خیلی چیزا یاد گرفتم خودمو شناختم ، نحوه برخورد با مرد رو سعی کردم یاد بگیرم، ناز و عشوه چیزی بود که یه درصدم بلد نبودم ولی یاد گرفتم.

ویژگی های آقایون ،اینکه چجوری باهاشون صحبت کنی، چجوری خواسته هاتو مطرح کنی چجوری باهاشون رفیق شی و چی کار کنی که براشون معشوقه باشی نه مادر نه معلم و ... 

در کنارش صبر رو یاد گرفتم سعی کردم یاد بگیرم چطوری مایه آرامش همسرم باشم اگه مشکل تو کارش پیش اومد چجوری بهش ارامش بدم ویژگی های جنسیشونو درک کنم و ...

یه جزوه خیلی خوب برا خودم درست کردم و الانم هر چیز جدیدی پیدا کنم توش مینویسم در کل سعی کردم بزرگ شم و از حالت بچگی و رفتارای بچگانه در بیام تا بتونم یه زندگی خوب داشته باشم .

اینم بگم همه دوستام و استادام و کسایی که میشناسنم میگن خیلی مهربونی و دوسم دارن واقعا.  یه سری اخلاق ها رو سعی کردم در خودم تقویت کنم مثلا خیرخواه بودن،درک کردن ادما،حرف جا به جا نکردن،فضول نبودن،غیبت نکردن، خوب گوش کردن و آروم حرف زدن و ...

اما نقاط منفیم ؛

من زیبا نیستم ، جذابم نیستم ، برام سخته که جزئیات ظاهرمو بگم ولی دارم عذاب میکشم شمام که نمیدونید من کیم میگم که راهنماییم کنید ؛

کلا ظاهرم خوب نیست ، چشم و ابروم قشنگه ، فقط بینی بزرگی دارم ، لبامم رنگش کبوده و پره ترک عمیق که هیچ رقمه خوب نمیشه ،پوستم اصلا خوب نیست نسبت به همه دوستام پوستم بزرگ تر نشون میده انگار پوست یه زنه 30 سالس، دوره چشم و دور بینیم سیاهه کلی جای جوشو کلا خستس باور کنید کلی دکتر رفتم ولی هیچ وقت نتیجه نداشت .

موهامم خیلی کم پشته جلو سرمم خیلی خالیه هرکی میبینه میگی چرا کچل شدی دکترم رفتم ازمایش تیروئید و هورمونم دادم یه دوره دارو گرفتم تغییر نکرد ولش کردم . اون چیزی که خیلی عذابم میده وزنمه که 90 کیلوام با قد 164 میدونم خیلی چاقم زیر بغل و کشاله رانو و قوزک پا و زانومم که سیاهه سیاهه دکترم رفتم از جوش شیرین و لیمو و کرم سروینام استفاده کردم خوب نشد .

البته همیشه نا امید بودم که خوب میشه احساس میکنم خیلی زشتم و همین باعث میشه نتونم ازدواج کنم هیچ پسری تا حالا از من خوشش نیومده دوستام همشون ازدواج کردن و هر وقت سوالی دارن میان از من میپرسن واقعا هم خوب راهنماییشون میکنم چند باریم شنیدم که فامیلو دوست و آشنا میگن دختر خیلی خوبیه حیف که به پسر ما نمیخوره .

احساس میکنم میتونم یه زندگیمو بچرخونم ولی با ظاهری که دارم هیشکی ازم خوشش نمیاد تو رو خدا کمکم کنید چجوری خوشگل شم ؟

میدونم هیچ پسری دنبال دختر 90 کیلویی نیست حتی اگه دختره اخلاقشم خیلی خوب باشه و خونواده دار باشه من برای تک تک روزای بعد ازدواجم برنامه دارم از عشوه و زنانگی بگیر تا هنرو زندگی ولی حس میکنم حتی اگه لاغر بشمم باز کسی سراغم نمیاد بیشتر چاقیمم بخاطر پر خوری عصبی که دارم .

اصلا خودمو میبینم حالم بد میشه پوستمم که شده مایه ابروریزیم ابجیا و داداشای خانواده برتر لطفا راهنماییم کنید


مرتبط با روش های لاغر شدن:

کاهش وزن با ورزش با وجود داشتن دیسک کمر

لاغر شدن با وجود کم کار بودن تیروئید

کاهش چربی های شکم، شدنی یا ناشدنی

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)