با سلام
من 26 سالمه با دختری در ارتباطم که 4 سال از خودم کوچکتره .ما به قصد ازدواج با هم آشنا شدیم .در طول دوران آشنایی هم سعی کردیم شناخت کاملی از هم پیدا کنیم و در مورد همه چی صحبت کردیم.
من یکی از سوالاتی که ازش پرسیدم در مورد مهریه بود و اون گفت برا مادرم مهمه مثلا بین 300 تا 500 که منم گفتم من خانواده ام خیلی رو مهریه حساسن نهایتش 114 رو قبول کنن.
گذشت و من موضوع رو با خانوادم مطرح کردم اونا هم قبول کردن ولی از شانس بد من دست گذاشتن رو همین موضوع ، پدرم گفت کار که داری خونه ام بهت میدم ماشینم بهت میدم فقط من دنیا زیر و رو بشه 14 تا بیشتر مهریه قبول نمیکنم.
حالا چند وقت مونده تا خواستگاری آیا من این موضوع رو به دختره بگم ؟ نریم اونجا خانواده اون مهریه بالا بگن خانواده منم عمرا قبول کنن. من خودم فکر میکردم 114 رو مد نظرشون باشه ولی گفتن 14 تا نه کمتر نه  بیشتر. به نظر شما چی کار کنم؟
بذارم تا روز خواستگاری یا از الان به دختر بگم که با خانوادش مطرح کنه و بگه؟ خانواده ام گفتن همه کار میکنیم از خونه گرفته تا خرید طلا و گرفتن عروسی ولی مهریه بالا قبول نمیکنیم.
ممنون میشم کمکم کنید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)