با سلام

دختری 28 ساله و در دوران عقد هستم. پیش از نامزدی با همسرم دوست بودم و بسیار ابراز علاقه میکرد به شکلی که خودش رو سگ و ... من معرفی میکرد و این مورد بیشتر پس از جر و بحث ها پیش میومد و فقط کلامی بیان میکرد.

بعد از عقد دیگه تکرار نکرد اما تو رابطه جنسی ازم میخواد بهش ناسزا بگم و میگه اینجوری لذت بیشتری داره براش و احساس صمیمیت بیشتری میکنه. چند بار کنجکاوی کردم تا مطمئن بشم مازوخیسمه یا نه که کلا دیگه تکرار نکرد اما میدونم که در وجودش هست. نمیدونم چیکار کنم؟

ازشم سوال کردم چند بار غیر مستقیم اما اصلا بروز نداد . نگرانم که ازم مخفی کنه و دوست دارم اگه مشکلی داره حتما پیش از ازدواج متوجه بشم . ایشون از نظر جنسی هم زیاد گرم نیست و بارها تنها بودیم و شبها کنار هم خوابیدیم ولی رابطه کامل برقرار نکرده و به ارضا از طریق دستای بسنده میکنه.ایا شوهر من یه مازوخیسمه ؟

راستی چند بار هم بهم گفت دوست داره مسلط باشم بهش .

مرتبط:

فکر میکنم دچار نوعی مازوخیست خفیف شدم

احتمالا برادرم مازوخیسم داره

میشه با یه مرد مازوخیسمی زندگی کرد؟

آیا حقیقت داره که مصرف فلوکستین، مازوخیسم جنسی رو درمان میکنه؟

شوهر آیندم نمیگه تو مازوخیسم داری؟!

روش تشخیص سادیسم و مازوخیسم قبل از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)