سلام

من  دانشجو هستم، تو دانشکاه موضوعم با یه شخصی که پسره، یکی هست من اون موقع ها تازه رفته بودم به کمک یکی نیاز داشتم حالا بماند که این آقاهه ظاهرا با من یه طوری بودن که همه میگفتن از من خوشش میاد... من فقط بخاطر کمک درسی میخواستم ارتباط خوبی داشته باشم باهاشون .

ولی .... یک دختر پشت سر من که قبلا با دختره دعوام شده بود به آقاهه گفته من قصد مخ زنی دارم کلی نقشه کشیدن دوتایی که اینو ثابت کنه، من قصد و نیتم چیز دیگری هست، که این کاراشون از طریق دوستم به گوشم رسید. در صورتی که این خانمه خودش کارایی میکنه برای همین آقاهه که من اصلا یک هزارمشم نکردم...

من دیگه نه به این آقاهه پیام فرستادم نه چیزی از اون زمان 8 ماه میگذره اصلا حضوری هم بهشون سلام نمیدم با اینکه واقعا به کمکش نیاز دارم شدیدا... ولی برخلاف بی توجهییم ایشون خیلی توجه نشون میدن .

ایشون همش میخوان سر حرف رو با من باز کنن یا جزوه میخواد بده یا حزوه میگیره ... من با احترام رفتار میکنم به روش نیاورم که پشت سرم اون اتفاقا افتاده... ولی الان به مشکل برخوردم من از اونجایی که موضوعم با ایشون یکیه از استادم هر چی میپرسم میگه از اون بپرس اون متخصصه...

ولی من الان هم از یه طرف ازشون بخاطر رفتارش شاکی ام یعنی اصلا علاقه ندارم یک کلمه باهاش صحببت کنم... و از یه طرف میگم باز بپرسم بهونه دستشون میدم باز پشت سرم حرف بزنن... ممنون میشم  شما بگین چیکار کنم.؟

از یه طرفی هم میخوام غیر مستقیم بگم جریانو ... بعد راحت سوالامو بپرسم ...

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)