سلام دوستان

من پسری 17 ساله با قد 183 و وزن 120 کیلو هستم . چند وقتیه به طور جدی ورزش رو شروع کردم . داشتم درباره چربی سوز ها تحقیق میکردم که به قرص ال کارنتین بر خوردم . میگفتن ی چربی سوز خیلی خوبی هستش که حتی به طور طبیعی در بدن ایجاد میشه و خیلی مزایا داره وی یکی از مزایاش افزایش تولید اسپرم در مردان هستش ... .

میخواستم بپرسم نظرتون درباره این قرص چی هستش و این چیزایی که گفتن درباره قرص حقیقت داره یا خیر . تو داروخانه ها هم ایرانیش و دوز 250 به طور ازاد هم فروخته میشه ...

ممنون میشم نظراتتون رو بگید

مرتبط با روش های لاغر شدن:

کاهش وزن با ورزش با وجود داشتن دیسک کمر

لاغر شدن با وجود کم کار بودن تیروئید

کاهش چربی های شکم، شدنی یا ناشدنی

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)