سلام

من یک دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده و اصلا برای خودم هم قابل باور نیست.

راستش من به تیپ و ظاهرم خیلی اهمیت می دم ولی حجابمو رعایت می کنم و ارایش خیلی ملایمی در دانشگاه دارم. در یکی از دانشگاههای خوب ایران در حال تحصیل ارشد هستم. تا حالا همه پیشنهاد هایی که بهم شده ازدواج بوده و یک خصوصیت بدی که دارم اصلا و ابدا ادم احساسی نیستم و حتی مشاوره بهم گفته بود به دلیل زیاد حل کردن ریاضی منطقت خیلی بالا رفته و اصلا این خوب نیست که احساساتت اینقدر ضعیفه.

تا حالا هیچ کدوم از خواستگارام به دلم ننشستن و حتی چند مورد در دانشگاه بوده که دو سه سال بهم ابراز علاقه می کردن ولی در من ذره ای حس به وجود نیومده.

حالا قضیه از این قراره یک پسری از هم کلاسیام که به قول بچه ها شاخ دانشگاست!!! بهم پیشنهاد اشنایی داد ولی اصلا ادم جالبی نیست و اینها رو می دونم که کلی رابطه ج داشته و دختر بازه و ...

من اولش خیلی عصبانی شدم از اینکه حتی به منی که دختر پاکیم فکر کرده ( این اقا به شدت مغروره طوری که اصلا با دخترها حرف درسی هم نمی زنه ) و بعد از پیشنهادش برخورد خیلی بدی باهاش کردم و حسابی تحقیرش کردم ولی اون درخواستشو چند بار تکرار کرد.

اما بعد از اینکه رفت همش ته دلم احساس می کردم ازش خوشم میاد ولی می گفتم موقتیه و این احساس به خاطر جذاب بودنشه ولی الان بعد از گذشت مدتها همه رو با اون مقایسه می کنمو حتی بعضی وقتها وسوسه میشم خودم برم باهاش چت کنمو راه اشنایی رو باز کنم ولی باز بعد پشیمون میشم .توی دانشگاهم که همو می بینیم خیلییی برخورد سردی باهام داره و هر دفعه کلی حالم بد میشه.

اصلا باورم نمیشه منی که همه می گفتن بی احساس ترینی چرا اینجوری شدم.


بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)