سلام
من یه پسر 29 ساله هستم .
من نامزدم رو خیلی دوست دارم به حدی که حاضرم جونمو هزار بار واسش بدم اما رو بروش هیچ وقت بروز نمی دادم و یعنی حتی اون نمی دونه که من حتی دوسش دارم در این حد. در واقع تا الان هم همینطور بوده. تا یه روز اون فهمید که من دوست داشتنم رو مخفی می کنم و رفتارش باهام تغییر کرد البته من حس می کنم که اون اینو از یه اشتباه من فهمید.! خلاصه بگذریم...

می خواستم ببینم خانم ها چه رفتاری با این مساله دارند وقتی که می فهمن نامزدشون دوسشون داره ولی اصلا اصلا بروز نمی ده.. می خوام ببینم که این رفتار نامزدم چرا اینطوریه!!

اون اگه فهمیده دوسش دارم دیگه چرا اینطوری می کنه...!!! یعنی واقعا منی که عشقم رو کامل بروز ندادم لایق چنین رفتاری هستم؟!! واقعا نمی فهمم اون که فهمیده دوسش دارم از وقتی اینجوری شد خیلی خیلی رفتارش تغییر کرد تا حدی که دارم خیلی آسیب می بینم خواهشا کمکم کنید.!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)