با سلام

ببخشید میخواستم بدونم ایا راه خونگی هست که بشه دائم رنگ مو ها رو تغییر داد ؟ ایا راه پزشکی ای هست ؟ ( در صورت نبود راه خانگی ) . من مو های مشکی ای دارم و میخوام رنگ مو هام از مشکی به فندقی تغییر رنگ پیدا کنه .

لطفا نگید این کار درست نیست و ... و این موضوع برای من تموم شده هست و تصمیمم قطعیه . در ضمن پسری هستم ١٩ ساله .

ممنون

مرتبط با رنگ کردن موی خانم ها:

نمیخوام بعد از ازدواج موهام رو رنگ کنم

تجربیات شما در مورد رنگ کردن مو با حنا و رنگ های فانتزی

رنگ مو اکسیدان بدون دکلره چطوری از بین میره؟

نظرتون راجع به رنگ کردن موهای خانم تون چیه؟

عوارض رنگ زدن مو رو می خوام بدونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)