با سلام خدمت دوستان عزیزم

راستش مطالب سایت رو خوندم و واقع لذت بردم ، خواستم سوال خودم رو هم مطرح کنم .

پسری هستم 31 ساله ، از نظر تیپ معمولی ولی خب موهام دارن میرن کم کمک ( این مساله و یه مورد دیگه اعتماد به نفسم رو پایین اورده ) ، وضع مالی متوسط ، تحصیلات مهندسی ، با اینکه دوستان خوبی دارم ولی خیلی احساس تنهایی میکنم  .

قبلا هم یه مورد برای ازدواج هم بود که متاسفانه نشد  و ضربه بدی بهم زد . جوریه که حس می کنم چون تیپ و چهره متوسط به پایینی دارم کمتر افراد بهم علاقه مند میشن و یا نمیشن کلا و خب این حرفو هم شنیدم از ... .

الان از اینکه بخوام دوباره به شخصی نزدیک بشم حس ترس دارم و خب میبینم که بیشتر مردم اول روی ظاهر افراد قضاوت میکنن خیلی سخت هم ارتباط برقرار میکنم .

به نظر خودمم دیگه داره سنم خیلی بالا میره و شرایط رو دشوارتر میکنه ، خیلی زودتر تصمیم به ازدواج داشتم .

الان نمیدونم واقعا تو این شرایط چی کار باید بکنم ؟

ممنون میشم نظرات دوستان عزیزم رو بشنوم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)