سلام دوستان

من پسری 29 ساله هستم و فارغ التحصیل از دانشگاه دولتی. از زمان فارغ التحصیلی تا الان خیلی دنبال کار بودم من سه تا برادر دارم که هر سه بیکارن به هر دری زدم برا کار حتی به عنوان آبدارچی بسته بود .

جاهایی هم که تو آزمون  قبول شدم  تو مصاحبه گفتن معرفتون کی هست گفتم معرف ندارم رد شدم . بعد از ناامیدی از کار دولتی که مخصوص افراد خاص و سفارش شده هست !!! زدم تو کار آزاد ولی شکست خوردم چون پشتوانه مالی نداشتم ! خیلی نا امیدم خیلی ناراحتم بیشتر دلم از این گرفته که چرا با وجود تحصیلات عالی حتی به عنوان آبدارچی هم نیستم .

ولی هستن و دیدم که  طرف 22 سالشه با مدرک نقاشی تو شهرداری استخدام شده آخه چطوری ؟

خداییش به سوال من جواب بدید بعضی از این اداره ها کی نیرو استخدام میکنن که اصلا مردم عادی خبر دار نمیشن ؟ هر چی هم پیگیر اداره ها هستم میگن نیرو داریم ولی مثلا یه ماه بعد میبینم که چند نفر رو استخدام کردن .

اونم با تحصیلات کاملا بی ربط و پایین بعد خبرش در میاد که اینا از آشنای فلان آدم تو اداره بودن . حالا جالبه که هر کی رو میبینم به اصطلاح خودش مذهبی هست و ریش گذاشته و اینا اکثرا سرکار دولتی هستن اونم با سن کم!!!  آخه اینا چه جوری میرن سر کار؟

هر آدم عاقلی میفهمه که همش پارتی بازیه .  مسلمونی فقط خوندن نماز و اینا نیست . بعضی از شما مذهبی ها از این ظاهری که برا خودتون ساختید سو ءاستفاده میکنید جایی که واقعا حقتون نیست میرید سرکار !

تو مسایل نماز و روزه خیلی مقید هستین ولی کار به حق الناس که میرسه دیگه هر چی به نفعتون بود همون کار رو می کنید !

آه مظلوم دامن گیره ، حواستون باشه  . حداقل بذارید جا واسه بقیه هم باز شه بعضی از خانواده ها رو میبینم که دخترا و پسراشون همگی تو یک اداره سرکارن آخه اینقدر بی عدالتی تا کی قابل تحمله ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)