سلام

من ازتون یه راهنمایی میخواستم. راستش من چند وقت پیش رم گوشیم رو دادم به دختر عمم که واسم عکس بذاره. اتفاقی بین عکس ها، عکس یه بازیگری که خوشگل هم هست ولی نمیدونم اسمش چیه، کپی شده بودن تو رمم. من عکس ها رو دیدم ولی دیگه به عقلم نرسید که حذفشون کنم. 

دو هفته پیش شوهرم داشت با گوشیم بازی میکرد حالا عکس های این بازیگره رو هم دید. گفت این کیه. گفتم بازیگره. گفت خوب واسه چی عکس هاش تو گوشیته. به شوخی گفتم واسه اینکه خوشگله. ولی خودش جدی گرفت. گفت تو خیلی بیخود میکنی خیلی بی جا میکنی دیگه هم تکرار نشه چون بد می بینی. 

من اعصابم خورد شد بهش گفتم یعنی تو به خاطر این پسره اعصابت این جوری خورد شد؟ بلند شد گوشیم رو پرت کرد تو حیاط. گوشیم تیکه تیکه شد. بعد اومد سرم داد زد من از ترس هیچی نگفتم. الان دو هفته است باهام قهره. واسم ناز میکنه. حتی سلام هم بهم نمیکنه. خداییش شما بگی تقصیر منه یا اون؟! 

حالا خوبه خودش گوشیم رو شکوند. به نظرتون الکی شلوغش نکرد؟! من باید کوتاه بیام یا اون؟! آخه من که گناهی نکردم که عذرخواهی کنم. خودش باید هم واسه گوشی و هم اینکه سرم داد زد عذرخواهی بکنه مگه نه ؟


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)