سلام

یه راست میخوام برم تو دل موضوع  . تو رو جون همون صاحب چادر قسم فقط نرید بالا منبر و منو بکوبید من خودم ناراحتم کمکم کنید .

از خودم بگم: من یه دختر هستم که تو خانواده نسبتا مذهبی بزرگ شدم اما پوششمو خودم انتخاب کردم . من از اول چادر خیلی دوست داشتم اما برای اینکه فکر میکردم نمیتونستم سر نکردم . تا چند ماه پیش ، اما واقعا با یه سری موضوع نمیتونم کنار بیام . من همیشه یه زندگی رویایی واسه خودم تصور میکردم یه زندگی پاک و البته با عشق . من تا الان هم با کسی نبودم . اما الان که چادر سر کردم میبینم دیگه نمیتونم اون شروع عاشقانه رو داشته باشم چون به خاطر حرمت چادرم نمیشه خیلی کارارو کرد . 

ازدواج هم که بدون عشق اولیه و سنتی باشه شور و شوقی و هیجانی نداره . بعد به خودم میگم دختر خوب از چادرت ناراحتی واسه دوستی با کسی که شاید یکی از ده تا خوب در بیاد . به فاطمه زهرا قسم من هنوزم چادرم و دوست دارم اما یه سری چیزا رو نتونستم هنوز از پس نفسم بر بیام خیلی رک الان چند تا مثال میزنم براتون ؛

1 - چادر که سرت میکنی دیگه از نظر همه محو میشی . واسه نگاه بد خوبه اما همه نگاه ها که بد نیست و و جنسی 
2 - با چادر خیلیییییییییی از تیپارو رو نمیشه زد حتی یه کوله نمیتونی بندازید یا کتون بپوشی (بعضیا این کارارو میکنن که به نظرم اصلا قشنگ نیست)

3 - من همیشه پیش خودم میگم دختر ارزش داره نباید دستمال کاغذی هر کسی بشه اما میتونم با رعایت خیلی چیزا یه چند وقت قبل خاستگاری رسمی با اونی که دوسش دارم رابطه داشته باشم و بهترین لحظات رو داشته باشم پیشش ( خودمونی هر چی که دور از چشم مامان بابا باشه هیجان داره خخخخ)

4 - نمیشه خیلی از جاها با چادر رفت چون دوست ندارم حرمتش شکسته بشه من خودم خوب نیستم اما دوست ندارم تبلیغ منفی واسه دینم بشه ( مثل خیلی از کافه ها که زیاد دوست ندارم با چادر وارد بشم)

5 - آخ آخ
یه علتی که خیییلیییی حرص میخورم ، حالا گیریم من ازدواج کردم ، من خودمم بکشم نمیتونم بیرون واسش مثل دخترا دیگه خوشگل و ناز بشم ، میترسم که حتی ازم خجالت بکشه .

6 - توی هر کانالی هر صفحه ای وارد میشی ، پره از عکسایی که توی که دختری دلت ضعف میره پره از دخترای ناز با دستای لاک زده، موهای بافته، رژ قرمز، پیراه نای رنگی گشاد، که ناز بودن و ملوس بودن می باره ازشون . شاید باورتون نشه اما اونا رو میبینم از خودم ناامید میشم . حس میکنم اصلا من دختر نیستم .

دیگه شاد نیستم ، اعتماد به نفس ندارم ، تو رو قران کمکم کنید نسبت به چادرم اعتماد به نفس داشته باشم نمیخوام بذارمش کنار .

هر چی تو این چند شب گریه کردم و از امام حسین و فاطمه زهرا خواستم کمکم کنن بازم اتفاقی نیوفتاد . دلم یه پسری رو میخواد که همین جوری دوسم داشته باشه، به همینم افتخار کنه . اما فکر میکنم کمتر پسری اینجوری باشه اکثرا باید خیییلیییی مذهبی باشن  که اینجوری دوست داشته باشن .

اصلا لپ کلام اینکه حس دختر بودن ندارم . با اینکه خونه خیلی خوب میگردم و از لحاظ ظاهری هم چیزی کم ندارم و از خیلی از این دخترا که تو بیرون میبینم افسرده میشم تو مجالس زنونه که منم به خودم میرسم سر ترم اما بازم ...

خودم فکر میکنم اگه یکی (پسر) بهم اعتماد به نفس بده و همینجوری دوسم داشته باشه اوضام بهتر میشه

اما اگه نشد؟  اگه ازدواجم کردم نشد چی؟

بهم کمک کنید چادرمو زمین نذارم


مرتبط:

سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره...

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

احساس میکنم به چادرم علاقه ی قبلی رو ندارم

می ترسم بی حجابی ها باعث بشه از چادرم بدم بیاد

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

من نمیخوام چادر سر کنم

نکنه منم جزء کسانی هستم که چادر و چادری بودن رو ضایع میکنن؟

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

چادر منو چاق نشون میده

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

بعد از چادری شدن، اعتماد به نفسم گرفته شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)