دو روز پیش متوجه موضوعی شدم که لازم دونستم به اطلاع دوستانم تو این سایت برسونم، این موضوع درباره نظری هست که من توی 3تا از سوالای مطرح شده نوشتم،درمورد "توصیه یکی از اساتیداخلاق برای انجام عملی در روز25 ماه رمضان برای ازدواج سریع وخوب" که باعرض معذرت متوجه شدم این موضوع صحت نداره و متاسفانه شایعه بوده و خود این استاداخلاق دربرنامه "این شبها از شبکه یک " این موضوع رو تکذیب کردن و قسم جلاله خوردن که این حرف از طرف ایشون نیست و بسیار هم ناراحت شدن؛ با این توصیفات متاسفانه این موضوع صحیح نیست و من ازهمه دوستان ازجمله فاطمه30،نیلوفرآبی،کوش طلا،نفس و بقیه عذرخواهی میکنم، چون حقیقتا از موثق نبودن این موضوع اطلاعی نداشتم و چون ازچندتا ازدوستان قابل اعتمادم شنیده بودم که به این توصیه عمل کردن و ازدواج کردن درمورد صحت وسقمش شک نکردم ، به هرحال ازهمه عذرمیخوام و خواهش میکنم از دوستان که اگه به کسی این توصیه رو کردن بهشون اطلاع بدن که این موضوع صحت نداره و جلوی نشرش رو بگیرن. ممنونم.


مرتبط با ماه رمضان:

به خاطر ترس از ضعف بدنی تا الان موفق نشدم روزه بگیرم

ماه رمضان و فرصتی عالی برای کاهش وزن

شما چطور در ماه رمضان اعصاب تون رو کنترل می‌کنید؟

عروسی گرفتن در ماه رمضان خوبه یا بد ؟

ماه رمضان خود را چگونه میگذرانید؟

در ماه رمضان میل جنسی شدیدی پیدا می کنم

ماه رمضان چه تاثیری روی شما گذاشته ؟

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

بعد ماه رمضان چطور خوابم رو منظم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)