با سلام
من مدتیه تو خونه بدخلق شدم. مثلا اگه کسی زیاد بهم چیزی رو تعارف کنه بعد از چند بار رد کردن بازم اصرار کنه عصبی میشم و داد میزنم. یا مثلا داشته باشم کاری رو انجام بدم و هی صدام بزنن که مثلا بیا فلان برنامه ی تلویزیونی رو نگاه کن عصبی میشم. رفتارایی که بدم میاد رو مدام کسی انجام بده عصبی میشم. مثلا ی بار ،دو بار ،سه بار از کسی بخوام کاری رو انجام نده ولی اهمیت نده عصبی میشم.
درسته که اطرافیان حرصم رو در میارن ولی خودمم تحریک پذیر شدم. خودخوری می کنم. ناگفته نماند یه دوره کسالت رو پشت سر گذاشتم، هنوزم کامل خوب نشدم. ریزش موی شدیدی هم پیدا کردم. یه سری مشکلات دارم که حلش از توانم خارجه و متاسفانه تا دو سال دیگه به خواسته هام نمی رسم.

البته پدرم می تونه ولی بی خیاله و همین غم و غصه ها هم بهم فشار میاره... و متاسفانه با شناختی که ازش دارم فکر می کنم تا دو سال دیگه هم برای حل مشکلمون کاری نمی کنه.
همه ی این ها به اضافه نگرانی آینده باعث شده آرامش نداشته باشم. ولی برای این بدخلقی نگرانم. از طرفی گاهی امیدوار میشم که خدا بهم ی همسر خوب بده ولی از طرفی می ترسم با همین بدخلقی هام زندگیمو خراب کنم. در کل از بدخلقی م ناراحتم.
شما همچین تجربه ای دارید؟ شده اخلاقتونو خوب کنید؟ زود عصبی نشید؟ داد نزنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)