سلام

من دانشجوی ارشد روزانه برق هستم. الان ترم 5 هستم و واحد پایان نامه م باقی مونده. من بعلت مشکلات روحی و از دست دادن انگیزه و موارد دیگر نتونستم دوره ارشد رو خوب درس بخونم و دو ترم مشروط شدم و الان در معرض اخراج هستم.

البته از طریق مرکز مشاوره چون پرونده دارم درخواست دادم برای بازگشت به تحصیل. که احتمالا قبول کنن تا پایان نامه م رو دفاع کنم. اما مشکلی که هست اینه که معدلم خیلی پایینه (13/17) و حتی پایان نامه رو 20 هم بتونم بشم بازم به 14 میرسه.

حالا من موندم ادامه بدم و تلاش کنم برای بازگشتن به تحصیل یا بیخیال شم و برم سربازی و دوباره کنکور ارشد بدم و از نو شروع کنم. خودم دلم میخواست از نو شروع میکردم و درس میخوندم. چون حتی فارغ التحصیل هم بشم با این معدل نمیتونم دکترا جایی قبول بشم.

من دانشجوی تنبلی نبودم و به تحصیل علاقه دارم ولی بعلت مشکلاتی نتونستم درس بخونم. ولی اگه بیخیال شم دو سال از عمرم تلف شده و باید برم سربازی و اگه ادامه بدم شاید بعدا پشیمون بشم... اگه الان برم سربازی و کنکور ارشد سال بعد رو شرکت کنم بهم مرخصی تحصیلی میدن تا ارشد رو شروع کنم!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)