سلام

من یه پسر از مرکز ایران هستم . تقریبا یه سالیه صورتم جوش میزد البته مواظب بودم زیاد ور نمیرفتم بهش ولی به هر حال بعضی هاش جاش مونده که اونا حالا خیلی چیزی نیس بعدا لیزر میکنم .

فقط یه راهی برای خراش و لکه های رو صورتم بدین مثلا یه بار تو فوتبال افتادم رو زمین یه خراش رو صورتم افتاد نرفته با گذر زمان یا مثلا اوایل بلد نبودم صورتم با تیغ تمیز کنم بد تیغ زدم نمیدونم چیکارش کنم؟ یه داروی خونگی راهی چیزی بدین اینم میشه با لیزر بره؟ میخوام صورتم صاف و روشن شه کمک کنید لطفا

مرسی از وقتی که میذارید


پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

رفع جوش های روی بازومو و تیرگی آرنج و زانو

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)