سلام

18 سال دارم و سال اول دانشگاه ( نیمه اولی هستم ) . من در خانواده مذهبی بزرگ شدم البته در حد وسط نه خیلی گرفته نه خیلی آزاد برای مثال بیرون چادری هستم و حجابم عالیه ولی عاشق رقص و اهنگم جوری که فقط ایام شهادت و محرم و ... به اهنگ گوش نمی دم .

الان برام یه مسئله خیلی پیچیده پیش اومده که مامان و بابام هم نمی تونم کمکم کنن و میگن به خودت بستگی داره ، پسر دوست مامانم اومده خواستگاریم از همه لحاظ می پسندم مثل بابامه یعنی مودب خوش صحبت ، به قول دوستام چرت و پرت گو نیست شغل عالی با این حال که 22 سالشه خونه و ماشین ، اها 3 تا پسرن بعد مادر شوهرم دختر خیلی دوس داره ! اون مدتی که با هم رفت و آمد می کردیم خیلی با هم خوی بودیم و هستیم باهاش راحتم بخاطر همین از خانواده خیالم راحته فقط مشکل بزرگ من این هس که با آهنگ مشکل دارن !

خانواده ایشون و خودشون آهنگ گوش نمیدن حتی در مراسم عروسی ، خندوانه هم که نشون میده به آهنگش که میرسن صداش رو قطع می کنن !

من ازش خوشم اومده از همه لحاظ ایمان اخلاق چهره سرمایه ولی مشکل با گوش ندادن اهنگشه چون من خودم عاشق آهنگ و رقصم بعد فکر می کنم نباید آهنگ گوش بدم حتی روز عروسیم نباید برقصم و ...

شما جای من بودید چی کار می کردید ؟

یعنی ممکنه بتونم نظرش تغییر بدم یا چون 22 سال با این فکر و عقیده بزرگ شده نمی تونم کاری کنم ؟
لطفا منطقی جواب منو بدید نه از روی احساسات .

متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)