با سلام

پسری 29 ساله هستم از نظر تحصیلات و شغل هیچ مشکلی ندارم و شغلی متناسب با رشته تحصیلیم دارم و درامدی که بتوانم خانواده ای را اداره کنم.

من مدتی است علاقه مند به خانمی شده ام  از طرفی علاوه بر علاقه، به شدت نیاز جنسی مرا آزار می دهد و ترس از به خطر افتادن ایمانم را دارم. ولی به دلیل برخی مشکلاتی که در خانواده دارم بر سر دو راهی مانده ام که این موضوع را مطرح کنم یا خیر.

مشکلی که خانواده من دارد مشکل مالی است. پدرم از کار افتاده است و درامدی ندارد و از طرف دیگر سه خواهر مجرد دارم که دو نفرشان بیکار هستند. مسکنی هم که در ان زندگی می کنیم چندان مناسب و ایمن نیست و خانواده ام از این موضوع رنج میبرند و من همیشه به این فکر می کنم که خانه ای مناسب برای انها تهیه کنم که با توجه به هزینه بالایی که دارد موضوع ازدواج من به کلی منتفی می شود .

با توجه به علاقه ای که به این خانم دارم ( رک بگویم بیش از 10 سال است که عاشق ایشان هستم ) و با توجه به احساس مسئولیتی که نسبت به خانواده ام می کنم انتخاب هر کدام از دو گزینه بالا منجر به از دست دادن دیگری می شود. شما اگر شرایط مرا داشتید چه کار می کردید ؟

لطفا راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)