سلام
من یه مشکلی دارم لطفا کمکم کنید

راستش مشکل من اینه که چند روز دیگه یه امتحان واسه استخدامی البته قراردادی در حیطه رشته خودم دارم . برای ما  دوره یک ماهه کلاس   قبل خدمت برگزار کردند و فقط 5 روز به ما فرصت دادند که مطالبی که در کلاس آموزش داده شده را مطالعه کنیم و از ما یه آزمون جامع بگیرن که در صورت قبولی میتونیم سر کار بریم حالا من 5 روز دیگه امتحان دارم با یک عالمه مطالب که شاید بگم بیشتر از 100 پاوور پوینته مطالب   آموزشی هست حالا من استرس شدید واسه خوندن این همه مطلب دارم نمی دونم چه جوری باید بخونمشون تا می خوام بخونم از استرس شدید مخم هنگ می کنه و دیگه نمی تونم درس بخونم  تو رو خدا راه حلی بدید که من بتونم استرسم رو کاهش بدم و تو همین زمان مطالب را بخونم  .
دوستان لطفا راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)