سلام به همه دوستان عزیز

خواهش میکنم اگه کسی در این مورد تجربه ایی داره کمکم کنه .

من نوزده سالمه ، یه دندون نیش اضافه در فک بالا دارم . یعنی بالای دندونام رشد کرده که متاسفانه به موقع رسیدگی نشده و الان نمای چندان جالبی نداره و در بعضی مواقع دیده میشه .

به دکتر که مراجعه کردم که گفتن کشیدن دندون زیریش یعنی دندون چهارم و بعد درمان ارتودنسی که من به علت هزینه بالا نتونستم این کارو انجام بدم .

سوال من از دوستای عزیز اینکه که اگه من دندون چهارم رو الان بکشم امکان داره دندون نیش اضافه به سمت پایین جا به جا شه و درست جایگیری شه؟

کسی همچین تجربه ایی داره که دندونا در طول زمان با کشیدن دندون دیگه جا بجا شن؟ میترسم اینکارو انجام بدم و جا بجایی خود بخود صورت نگیره و نمای بدتری ایجاد کنه .

خواهش میکنم اگه تجربه ایی دارین کمک کنین.

پیشاپیش ممنون از نظرات همه دوستان.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)